Slecht stationair lopen

3 reacties

Merk
Mazda
Model
626
Type
Onderwerp
Motorcode
!.8
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-06-2010 22:15

[156624]Hallo,

Sorry allereerst, dat ik het probleem op de verkeerde site heb gezet. Ik had hem nl. bij de oplossingen staan.

Maar het volgende ik heb hier een 626 die slecht stationair loopt. Ik heb het gasklephuis al gereinigd en ook het klepje boven op het gasklephuis, waar het waterslangetje aan zit. Nu loopt hij stationair ong 1500 toeren ook al is hij warm. Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt John.