Geplaatst: 10-03-2010 14:16
[150680]ik ben van plan om op mijn caddy 3 een touran voorbumper te kopen (Dietrich style)
ik heb hier al plaatjes van gezien en dat ziet er wel mooi uit
maar nu vraag ik mij af
is dit een beetje makkelijk te doen of heb je allemaal schroefjes op moeilijk bereikbare plekken
misschien nog dingen waar ik op moet letten met aankoop of montage?
alvast bedankt