Geplaatst: 13-04-2010 8:25
[153376]Hallo ik heb een klant waarvan zijn auto niet starten, bij aankomst starte deze meteen.
Na uit vragen klant was de auto helemaal dood geen geluid startmotor maar de verlichting doet het wel goed.
Het probleem was het zelfde als dat de automaat niet in de versneling staat. De auto heeft geen foutcodes.
Kent iemand dit probleem en hoe wordt de moter ecu vrijgegeven door de automaatbak ?
groeten mark