Geplaatst: 03-07-2008 12:55
Mondeo 1.8 16v inhouden bij optrekken en als je vermogen vraagt.
stationair loopt motor goed op gas en benzine, onbelast toeren ook geen probleem.
Heeft veel last van backfire en loopt dan op 3 cilinders
Op gas meer problemen dan op benzine
bougies & kabels vervangen origineel, compressie goed, inlaatspruitstuk gedemonteerd en gecontroleerd.