Geplaatst: 26-06-2009 10:20
Bij deze Audi gaat het oliedruklampje af en toe branden. terwijl de oliedrukmeter voldoende druk aangeeft. heb de bijde zenders doorgemeten en reargeren volgens mij goed. heeft iemand een idee waar dit probleem van daan komt.
alvast bedankt groet Johan.