Geplaatst: 12-07-2008 22:30
In de radiateur zit een schakelaar die zorgt dat de koelventilator bij ongeveer 100 graden inslaat. Als je de kabel van de schakelaar in de radiateurloshaalt moet je op een van deze kabels stroom meten, als dit niet het geval is dan is een zekering defect. Meet je wel stroom dan moet je de kabels met een splitpen doorverbiden en de auto op contact zetten de fan moet nou gaan draaien , gebeurt dit niet dan zit motor van de fan vast.