Geplaatst: 10-05-2009 21:46
Motor loopt op 3 cilinders. Bougies vervangen, bougiekabels uitgewisseld met andere micra, deze zijn goed. Bougie krijgt wel een vonk. Compressie gemeten, dit is ok. Heb vermoeden dat injector (van 4e cilinder) niet werkt of wordt aangestuurd. Herkent iemand dit probleem?