Geplaatst: 14-01-2009 15:01
Deze vito staat circa 1,5mnd stil, de accu is diep ontladen , reeds accu vervangen Hierna geeft hij in het display start errror. Toen ik een nieuwe accu monteerde begonnen gelijk de ruitewissers constant te wissen zonder dat de auto op contact staat heb nu tydelijk de zekering van de wisser eruit gehaald. Hij geeft met beide sleutels dezelfde melding en starten is niet mogelijk. Wie weet raad? bvd