Geplaatst: 07-04-2009 6:01
De klacht is dat deze auto soms slecht is te starten en dat bij gasgeven vanuit stationair toerental de motor maar heel traag op toeren komt. Ook draaid hij stationair niet rustig. Tijdens het rijden gaat de auto dan hikken. Als ik de connector van het motormanagement loskoppel en weer aansluit zijn de problemen voor een paar dagen verdwenen.
Wat is de oorzaak. Moet ik het zoeken in het motormanagement of zit het meer in een sensor.