Geplaatst: 16-04-2010 17:50
[153606]hallo,
weet iemand hoe je de koppeling cilinder aan het pedaal moet vervangen? er zitten 2 uiteinden aan de nieuwe die door het schutbord gaan , maar onder de kap KIJKEND zie ik nergen de aansluitingen.
moet ik hiervoor de zekeringen kast en het luchtfilter weghalen? en moet ik nog meer demonteren?
groeten edwin