Geplaatst: 27-04-2010 21:32
[154318]deze golf heeft verbrandingsproblemen op de tweede cilinder en echt alleen op de tweede cilinder met kilometerstand 130.000 km
eerst heb ik de bobine vervangen, daarna de bougie's toen de injector maar geen verschil. inlaatspruitstuk ingespoten om lekkage op te sporen ook geen verschil.
daarna lektest gedaan 30 procent lekkage op tweede cilinder, kop eraf uitlaatkleppen dichte niet goed af omdat de klepgeleiders versleten waren
cilinderkop laten reviseren weer gemonteerd en nog steeds het zelfde probleem, d-riem staat netjes op tijd gasklephuis schoon en geprogrameerd
heeft iemand nog tips of het zelfde probleem wel eens meegemaakt?
groet silvan van aken