Geplaatst: 28-04-2010 14:42
[154359]D-riem gesprongen op 70.000 km. Auto is bij ons 1x maal binnengeweest op 64.000 km en nu schuift dealer schuld in onze schoenen. Niettegenstaande het laatste onderhoud op 54.000 km bij dealer gebeurd is. In het OH-boek staat dat riem op 60.000 gecontroleerd moet worden, vervangen op 120.000.
Iemand kennis van dit probleem?