Geplaatst: 01-05-2010 15:02
[154522]hallo ,
Volgend probleem doet zich voor ;
Wagen durft soms zich inhouden , dit vooral bij het vragen van volle vermogen !
Wagen uitgelezen ;
0226 : inspuitbeginregeling , regelverschil ( fout sporadisch )
023f : inlaatspruitstukdruk , regelverschil ( fout sporadisch )
463A : motorschakelapparaat blokkeert ( fout sporadisch )
FFFF : stuurapparaat digitaal gedeelte (fout statisch )
04B8 : interne dataset van stuurapparaat werd geweizigd ( fout statisch )
Laatste foutcode zit er al meerdere jaren in en kan niet gewist worden , doch in het verleden nooit moeilijkheden mee ondervonden !
Bij het wissen van alle foutcodes blijft deze code er dan ook in ; alle andere kunnen gewist worden maar komen na een tijdje terug !
Kan iemand mij in de goede richting sturen ,
mvg Christoph