Geplaatst: 25-01-2010 22:34
we hebben een fiesta die slecht aanslaat bij koud weer!! kleppen gecontroleerd, deze zijn goed afgsteld, bougies zijn nieuw, bougiekabels doorgemeten, zijn goed hoogste weerstand langste kabel is 7 k.ohm. soms met gaspedaal iets erbij slaat ie aan en slaat weer af daarna en dan is het net of er geen enkele compressie meer inzit als je direct weer start!! bij warme motor geen problemen. wie heeft een suggestie?