Geplaatst: 07-01-2009 22:34
geachte seat collega wie weet oplossing??? het begon met uitvallen ruitbediening richtaanwijzers en wissers geen comunicatie met boordnet regelapparaat nieuwe gemonteerd functie RAW wissers en Ruiten is goed MAAR buitenste achterlicht werkt niet (remlicht wel is zelfde draad middels modulaire blokspanning vanuit boordnet regelapparaat) en regelapparaat kan niet worden gecodeerd fout code brandstofpomp relais onderbreking /kortsluiting massa relais gewisseld draadboom doorgemeten geen fout storing blijft. en fout in achterlicht coderen boordnet regelapparaat kan waarschijnlijk niet door storing heeft iemand dit al eerder meegemaakt?? en heeft iemand nog ideën.