8 reacties
Lid sinds: 20-02-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 20-02-2008 19:13
Aan Joepie
Tussen de verbinding tussen auto en acchterklep zit een tule in die tule kan een draadbreuk zitten.
Heb ik weleens gehad.door het openen en sluiten breekt de draad.
rg Jan