Geplaatst: 06-04-2009 22:41
auto uit laten lezen geen foutcode,
toch krijgt deze auto te weinig brandstof naar mijn idee,
brandstof druk zit volgens de dealer, aan de grens, maar zou het volgens hun niet zijn,
zelf weet ik meer van vw, vandaar, er word gesproken over een klep in de inlaat, maar weten ze ook niet zeker
auto loopt koud iets beter, alvast mijn dank...peter