inhouden, geen vermogen, te weinig brandstof?

13 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1800
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-04-2009 22:41

auto uit laten lezen geen foutcode,

toch krijgt deze auto te weinig brandstof naar mijn idee,

brandstof druk zit volgens de dealer, aan de grens, maar zou het volgens hun niet zijn,

zelf weet ik meer van vw, vandaar, er word gesproken over een klep in de inlaat, maar weten ze ook niet zeker

auto loopt koud iets beter, alvast mijn dank...peter