Geplaatst: 07-04-2009 21:28
[126258]De auto kwam 8 weken terug in de werkplaats ,sloeg af en wilde niet meer aanslaan.
Er kwam geen brandstof.Na vervangen van de drukregelklep weer wel.
Slaat nu af en toe af ,ik denk meestal tijdens optrekken.(Kan ook voor de vervanging drukklep zo geweest zijn)
Als je koud gaat rijden niet,maar wel als je hem een half uur laat warm lopen en dan gaat rijden.
Als hij dan uit is slaat hij wel of niet weer aanals je even wacht weer wel
Storing uitlezen geeft (P0191) druk bewaking rail niet logisch.