Geplaatst: 24-04-2009 11:29
Hallo Erwin,
Naast de remschakelaar zit er ook een koppelingschakelaar, deze twee schakelaars staan in serie geschakeld en als een van beide schakeld, word de cruise control uitgeschakeld.
In geval dat de cruisecontrol het wel doet, werkt dan het geheugen van de laatst gereden snelheid dan ook, of moet je opnieuw de snelheid vastzetten ?? Als het laatste het geval is zit de storing waarschijnlijk ergens anders, wegvallen van snelheidssignaal of plus na kontakt of massa.
succes winnie