2 reacties
Lid sinds: 01-06-2009
Bijdragen: 2
Geplaatst: 02-07-2009 21:35
Bougiekabels/ doppen gaan vaak stuk, heb je dat al bekeken?
Evt rotor, verdelekap en bdp sensor ook contr. uiteraard.
Het klinkt mij in ieder geval als een ontstekingskwestie. Suc6...