Geplaatst: 23-06-2008 16:20
Oorzaak foutmelding "Generator Werkstatt" werd inderdaad veroorzaakt door de dynamo, deze is vervangen en foutmelding heeft zich niet meer voorgedaan. Wel resteerde een af en toe haperende start. Het bleek de temperatuursensor, hierdoor onstond het verkkerde mengsel voor de start en dus haperende motor.
Dus 'n tweetal problemen met dezelfde uitwerking: haperend startende motor. Na vervanging van beiden weer een sopele start. Ik ben benieuwd hoe de winter zal zijn?
gr Erwin