Geplaatst: 04-03-2008 15:33
Hallo,
Ik wil een Dynamo van een golf 1 cabrio 1.8 GTI uit elkaar halen. Alleen heb ik dat
nog nooit gedaan.
Weet hier iemand hoe dat zou moeten? Of dat er een handleiding voor bestaat die op
internet te vinden is of ergens anders?
Alvast bedankt
Groetjes