Geplaatst: 21-09-2008 9:50
Ik rij in een espace 3.0 24 klepper automaat.
Het bouwjaar is 1999.
Wat ik mis in deze auto is een toerenteller. Idioot eigenlijk voor een auto van bijna een ton indertijd.
Misschien hadden zij daar bij Renault wel een reden voor maar is bij en de garage mij niet bekent.
Overigens is het een fantastiche auto hoor! Een wolf in schaaps kleren!!
Ik wil het wiel niet opnieuw uitvinden daarom vraag ik hier de ervaringen en tips voor het inbouwen en aansluiten van een toerenteller
welk model,analoog/digitaal,waar sluit ik hem op aan? alvast bedankt voor jullie zeer gewaardeerde reacties