Geplaatst: 25-08-2008 2:27
hallo mijn alfa 166 2.4jtd sloeg af tijdens het rijden,bij het starten deed ie al raar,pas bij een beetje gas geven sloeg aan. dat is de eerste keer trouwens
het lampje van de brandstofinspuitsysteem blijf branden.
auto draait gewoon rond maar slaat niet aan,ik heb nog niet gekeken onder de motorkap.
wat kan het zijn?