Geplaatst: 21-02-2009 11:09
als ik weg rijd ,en flink doortrek 2500\3000 toeren dan springt de boordcomputer op storing de motor houd in en als ik gas geef is hij niet vooruit te branden.
Vier keer al in de garage geweest Interkooler vervangen,toen een drukventiel,daarna weer een druk
ventiel,toen een magneetklep vervangen,twee motorballen vervangen,ik word helemaal gek van deze auto.Wie weet er raad mee.Volvo voor Life.is voor mij een leven lang ellende.
groetjes Fred