Geplaatst: 03-06-2008 15:37
Bij een 136 pk zit een module bijgeplaatst aan de motor-ecu, deze zou ik toch eerst even af leggen en proberen of hij het nog heeft. Deze zit gemonteerd aan de ecu rechts onder de handschoenbak.
Evenwel zijn er regelmatig problemen met die electronische dieselpompen, dus je hebt veel kans...