Geplaatst: 05-10-2008 16:00
Binnenkort toch maar de koppaking wisselen van onze fabia 1,4 (50kw 68pk aqw) omdat er steeds meer olie in de koelvloeistof zit er ook witte sludge aan de olie dop,maar kan iemand mij vertellen wat de aanhaal/torque waarden zijn van de cylinderkop bouten ? En kan weet iemand de klep spelling ? kan ik deze ook gelijk afstellen/controleren.Ziet er uit als een makkelijk klusje,zijn er nog valkuilen?