Geplaatst: 02-06-2009 0:25
[129828]motorbloklampje op het dashboard is reeds twee keer uit gezet door de dealer in a,dam maar gaat na 2tot3honderd kilometer weer branden;
volgens de dealer geeft hij dan steeds de zelfde foutcode nl; p 1349.
de auto trekt normaal op en heeft volgens mij ook geen vermogens verlies ,loopt ook gewoon goed en gebruikt niet meer brandstof als anders ongeveer 1op15 ,de dealer denkt aan de vvt-i versteller ,de electrice klep op de cylinder kop werkt volgens de dealer goed.wie kan ons goede raadt geven.km stand is nu net 82000 km en rijd gewoon goed'.
groeten barendcoppens@telfort.nl