Geplaatst: 07-10-2008 17:54
Hallo,
Fabia met probleem in de ECU ,internal eeprom failure ,vaak te resetten maar komt altijd weer terug.Tevens brand dan het oranje check engine lampje en doet de cruise ctl het niet meer. Nu wil er een andere ECU in proberen maar weet niet of dit werkt. Chassis nr van de auto staat namelijk geprogrameerd in de "oude ecu".Moet in de vervaning ECU ook dit chassis nr staan of maakt het niets uit wat er staat?.
Heeft iemand hier ervaring mee?
thanks Polf