Geplaatst: 08-06-2009 8:48
[130288]Zaterdag onderhoud gedaan op deze bestelwagen. Oliefilter vervangen en remblokken vooraan vervangen. Testrit gedaan, gaf geen problemen. Nu belt klant dat sedert gisteren het oliedruklampje 4/5 maal knippert na starten auto. Oliepeil is ok.
Tips?