Geplaatst: 17-05-2008 23:06
Geachte Heer.
Via google kwam ik uit op het forum van AMT.
Ik ben namelijk op zoek om renault clip-software op een andere laptop of pc te zetten.
Zelf ben ik co-tech monteur bij renault.
Eerlijk gezegt zijn de originele clips traag,,,en de service duurt lang bij problemen.
Als U een oplossing weet,,ben ik U zeer dankbaar,,en eventuele kosten vergoeden.
Met vriendelijke groet.
Ronald van Amerongen.
rva@mijnabel.com