Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

cotech

Lid sinds: 17-05-2008

Geplaatst: 17-05-2008 23:06

Geachte Heer.


Via google kwam ik uit op het forum van AMT.


Ik ben namelijk op zoek om renault clip-software op een andere laptop of pc te zetten.


Zelf ben ik co-tech monteur bij renault.


Eerlijk gezegt zijn de originele clips traag,,,en de service duurt lang bij problemen.


Als U een oplossing weet,,ben ik U zeer dankbaar,,en eventuele kosten vergoeden.


Met vriendelijke groet.


Ronald van Amerongen.


rva@mijnabel.com