Geplaatst: 09-06-2009 12:27
[130392]abs lampje gaat branden met de storing acceleratie sensor(g251). Nu kan ik m wel vinden via etka en dan staat die afgebeeld bij de voor veerpoot. Maar daar zit die niet bij de auto. Weet iemand waar die wel zit? Ik heb bij de auto wel de dwars acceleratie sensor gevonden maar dat is het probleem niet. Het probleem doet zich alleen voor als je hard optrekt en boven de 70 km per uur.