Geplaatst: 08-06-2009 23:20
[130373]Hallo
Deze golf gti heeft het probleem dat hij bij koudstart slecht of niet stationair loopt en bij rijden inhoud en niet lekker soepel doortrekt ook niet als de motor op temperatuur is. We hebben bougies en benzinefilter al vervangen en alle vacuumslangen gecontroleerd.
bij voorbaat dank