Originele Autoradio wil niet..

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
Boxer
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 HDI
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-06-2009 17:19

[130404]Hallo

Heb hier een Boxer staan,klant heeft de auto pas gekocht,en heeft een probleem met de radio,zodra je op 'ON' drukt,verschijnt ** WAIT ** in het schermpje en verder gebeurt er helemaal niks,wat je ook probeert..

Misschien dat iemand me hier op weg mee kan helpen ?

We weten dus ook niet of hij dit voorheen ook al deed.

Gr Stefan