Geplaatst: 09-06-2009 17:19
[130404]Hallo
Heb hier een Boxer staan,klant heeft de auto pas gekocht,en heeft een probleem met de radio,zodra je op 'ON' drukt,verschijnt ** WAIT ** in het schermpje en verder gebeurt er helemaal niks,wat je ook probeert..
Misschien dat iemand me hier op weg mee kan helpen ?
We weten dus ook niet of hij dit voorheen ook al deed.
Gr Stefan