Geplaatst: 10-06-2009 22:12
Soms na 50 km lopen plots storingslampje aan en vermogen naar beneden max 110 km/u
knippercode uitgelezen geeft code 15 ?
Klepjes op de pomp zijn eerst vervangen daar dit veel voorkomt.
Kan zelf niet de wagen uitlezen
Wie kan helpen ?