Geplaatst: 16-06-2009 15:51
[130938]epc abs en bas lampje gaan af en toe gelijktijdig branden , als de auto een paar keer van contact wordt gezet blijven de lampjes soms voor langere tijd uit.
volgens de bestuurder voelt het rempedaal ook af en toe vreemd aan . hard pedaal .
volgende onderdelen zijn al vervangen , remlicht schakelaar 2 abs sensors .
auto uitgelezen op dit moment geen foutcodes. ?
Wie heeft er een oplossing.