Geplaatst: 15-06-2009 11:55
[130832]Hallo,
Is er bij de Fabia een gekend probleem met de ruitensproeiers?
Er staat er hier eentje en de klant beweert dat er iets mis is met de leidingen waardoor het reservoir leeg leeg loop. Voorlopig kan ik echter niet direct iets vinden.
Weten jullie meer?
Alvast bedankt,
Jeroen.