Geplaatst: 31-05-2010 12:52
als er sprake isvan iets compressie verlies kan de ECU dit ook nog compenseren met de draaistabiliteit ,
dus de motor loopt dan op gehoor goed , echter de correctie waarden liggen dan nabij de grens.......
dus is weldegelijk mogelijk.