Geplaatst: 10-04-2010 22:10
hier zit nog K(E) jetronic inspuiting hè?
doe een 4 gas meting...en controleer de waardes...en plaats ze eens hier op het forum!?!
bij de CE 300 12 klepper is ontsteking zwak punt,weet niet of de 24 klepper losse verdelerkap en rotor heeft...
Als dit wel zo is.... de verdelerkap ook maar eraf...daar staat geregeld water in...word het 1 grote bloemkool van binnen :)
en dan het complete boeltje vervangen...
suc6