slecht stationair na koppakking

7 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
1200 16v
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-06-2009 13:33

[131179]Hallo,

Ik heb een Punto 1200 16v koppakking gewisseld en nieuwe riem geplaatst met blokkeer gereedschap.

Nu wil hij niet lekker lopen.

De stekkers van de computers heb ik er vanaf gehad, zou hier het probleem in kunnen zitten, zag later dat deze eigenlijk niet mochten worden verwijderd.

Ivo