Geplaatst: 19-06-2009 13:33
[131179]Hallo,
Ik heb een Punto 1200 16v koppakking gewisseld en nieuwe riem geplaatst met blokkeer gereedschap.
Nu wil hij niet lekker lopen.
De stekkers van de computers heb ik er vanaf gehad, zou hier het probleem in kunnen zitten, zag later dat deze eigenlijk niet mochten worden verwijderd.
Ivo