Geplaatst: 19-06-2009 23:53
[131228]het volgende probleem is hier ,
koude start goed, maar warm uitzetten, direct weer starten slaat hij moeilijk aan, rookt behoorlijk en stinkt naar onverbrande benzine,
bij de stoplichten staan en wegrijden reageert hij slecht op gas, volgens klant ,(ik geef gas, maar er gebeurt niks, langzaam komt hij er weer bij)
mijn controle, benzine druk is goed, lambda tussen de 1,035 en 1,045 . co% te hoog 0,80 a 0,90%
bougie's zwart, compressie alle cylinders 11 bar.
kan met onze laptop niet in de computer komen, en mag toch zeggen dat deze behoorlijk bij de tijd is.
graag uw visie op deze klacht
mvrgr mark laanstra.