Geplaatst: 27-06-2009 17:47
[131764]deze auto heeft na vervangen turbo,MAP sensor,reinigen EGR het probleem dat als je boven de 4000Rpm komt het MM lampje oplicht en dan niet meer vlot door trekt.
na uitlezen krijg ik de foutcode DF199 welke Mapsensor inhoud(volgens WOW van Wurth)maar deze is al vernieuwd.vandaag nog 1x egr gereinigd omdat hij rond de 2000Rpm
begon te "halen" dit probleem is nu weg....
iemand nog iedeen ?????
B.v.d.Peter.