3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-06-2009 20:00
[131998]is de cardan van de 4 motion uit mekaar te pakken er zit een defecte lager in ben van plan om de lagers te vervangen of zijn er bedrijven die hem kunnen revisieren kan geen gebruikte vinden