Geplaatst: 29-06-2009 22:24
[131932]ik heb binnen kort een stuurpomp te vervangen van een mondeo,
type wat rechts geplaatst is gekombineerd met waterpomp,
nu is mijn vraag is dit goed te doen voor een universeel garage bedrijf??
waar moet ik op letten?? pomp lekt en maakt lawaai, mijn dank is groot, groet peter