Geplaatst: 19-03-2009 18:51
koppeling vervangen op deze auto en van dan af houd de auto in bij optrekken, snokt snoms onder het rijden en valt ongevraagd stil. Delcokop, rotor, benzinefilter, bougies vervangen.
Eerste catalysator was in brokken en deze verwijderd, doch probleem blijft. Tweede katalisator is ok.
Nu blijft auto al draaien maar plotseling verhoogt hij het toerental om dan onmiddellijk terug op ralenti te vallen.