4 reacties
Lid sinds: 08-01-2008
Bijdragen: 214
Geplaatst: 08-02-2010 13:16
hoi, ik kan deze auto kopen met distributieriem stuk. Mijn vraag is, gaat er wat stuk bij deze motoren? ga zelf wel van uit maar wil het even zeker weten