Geplaatst: 20-03-2009 22:23
[124997]Wil de bakolie vervangen van mijn Audi S6plus (quattro transmissie met torsendiff)
Nu heb ik mij Eurol olie STF-fluid aan laten praten.
Hiermee zou de versnellingsbak soepeler schakelen.
Nu zie ik op de Eurol-oil site dat het een GL4 spoecificatie is en geen GL5.
Zou het spul er echt op mogen of niet, vraag ik mij af.
In de bak zit een torsendif en een differentieel, of zou GL4 voldoende zijn?
bedankt alvast,
Martin