Geplaatst: 23-07-2008 14:11
hallo
ik heb een Golf 2 1.3i inj 5 bak motorcode:NZ als de auto warm is gedraaid en ga rijden op de snelweg dan begint het bij 50 km/h tot 100 km/h te stotteren en inhouden ik ben bij dealer geweest konden het niet vinden dus ben ik zelf gaan zoeken waar het probleem zit ik heb nieuwe lamdasonde erop geschroeft hielp ook niet heb van de sloop een 2hands computer en onstekings moduul erop aangesloten hielp ook niet massa kabel van de accu naar de versnellingsbak los gehaald en schoon gemaakt reiniging spul voor de injectoren in de brandstof toegevoegd hielp helemaal niks weet iemand raad ?
groetjes,
pasja