Geplaatst: 23-03-2009 15:19
[125184]Soms gaat deze auto in noodloop maar geeft geen melding weer.
bij het uitlezen komt de storing verschildruk roetfilter te hoog.
Na het wissen van de foutcode kan het weer 2 weken goed gaan waarna de zelfde foutmelding zich weer
voordoet.
Als de fout niet aanwezig is loopt de auto ook goed en geeft hij niet het gevoel dat het roetfilter echt dicht zit.
Iemand enig idee wat hiervoor de oplossing is en max. verschil druk mag zijn voordat hij noodloop gaat.