Geplaatst: 24-03-2009 17:22
[125271]Hallo,
Heb wat problemen na het vervangen van cilinderkop.
Kop is gevlakt en koppakking vernieuwd.
Kleppen gesteld met dunnere plaatjes.
Niet helemaal duidelijk hoe de nokkenassen moeten zitten, De achterste heeft 2 merktekens . Moet ik nu naar de voor of achterkant kijken ?
Motor loopt wel ,maar slaat gelijk weer af, accu is wel een paar dagen losgeweest.
Wat kan het zijn?
Vriendelijke Groeten Rob Kuyt